Frisk vecka !

Ja vi hoppas på det iaf..
Förra veckan startade ju med magsjukan för lille Telma, sen fick jag & så fick Jimmy stackarn lunginflammation. Ligger inlagd nu, men hoppas på att han får komma hem imorgon iaf..
Har barnen lite extra tills han känner att han orkar ha dem. Så tar han dem extra sen när de egentligen är min vecka.. Delar lika =).. Lilla Fialottan Telma är dunderförkyld.. men ändå aktiv.. Teodor ja han är som han är, en goding som vanligt ! Pratar non stopp om tomten & vad han vill ha i paket, ja han fyller ju nästa fredag.. då blir de lite paket & veckan efter är de Jul.. får han ännu mer.. glad kommer han nog bli... Jag skämmer bort dem rätt hårt nu när jag är själv med dem.. får i stort sett kläder & leksaker varje månad, men de behövs =)

Klippte håret på dem igår med, vart så bra & de blev så fina, slipper telma sina tovor nu med.
Tur ja kan klippa håret på dem :)..

Va inne i lördags & handlade mig en ny mobil, fick bli en rosa samsung Touch.. suveränt, kommer jag aldrig mer vilja ha utan touch :D.. så smidigt & bra !

Är hos min fruga nu & förgyller hennes dag.. Så hon har saknat mig en hel vecka ;).. Har allt saknat min lilla gurka också !

Helgen va en bra helg.. Lite fest i fredags & hade riktigt kul.. Älskar folk som bjuder på sig själv..
Haha.. fick mig bra skratt åt vissa ;).. Som inte kan hålla munnen stängd.. hehe.. Men gulligt !
Resten av helgen va de bara MYS med barnen & så !

Ja mitt hjärta mår bra igen.
Är äntligen uppe på fötter.
Tack för det du söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0