Jaha..

Då åkte jag också på magsjukan igår.. fyfan vilken pining dag.. kan inte ens räkna alla gånger jag gick på toan.. det är så vidrigt  spy & diverse.. ja ligger hellre i feber två dygn än detta.. bläää !!
men idag mår jag bra.. lite magont & tom i kroppen påå allt men de blir påfyllning med gröt & lite skit ikväll : )..
Snart dags att lämna barnen, upp tidigt för dagis imorgon..
Så mamma får lite egen tid, nu när vi vatit hemma sen måndags.. Så då blir barnen glada & få leka av sig lite, & så är de ju så nedrans kallt ute med så man vill knappt gå ut med dem.. mina små änglar :) 
Ska även träffa min fruga imorgon.. Blir hon glad.. varit utan varandra nu i flera dagar :D.. Tur de finns mob ; )...

Neej dags för kvällsmat & sen bums i säng så mamsen får egen tid med sina program :)

Får se nästa vecka om de bli ngn träff med Annso också :) Vore super trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0