Tur man uppdaterar ofta !

Eller inte..
Som jag alltid sagt.. är en periodare.. kommer alltid vara, spelar ingen roll vad de är om, eller jo.. men ja ni fattar!

Har iaf fått en ny underbar granne nu, inte minst min fiiina fruga Milinda, nu kan en springa fram & tillbaka bara, dörr i dörr.. är mycket bra :).. & bra för barnen så de kan leka. Sen att vi har barnen samma & inte samma vecka också sen, är skiiit bra !

Va på lucia firande imorse, klockan ställd på 5 , kom upp 20 i 6 & vidare hem till jimmy för att hämta barnen, ( han fick ju dock inte följa med & se då han än har bojan) ringde & väckte frugan som somnade om IGEN, men vi kom iaf i tid till lussefirandet :D.. hehe.. så fina va barnen & de sjöng super gulligt ! Som mamma blir en varm i kroppen av att se barnen så lyckliga. Imorgon är de min vecka igen.. men ja träffar dem ju mkt under veckorna Jimmy har dem ändå.. men egen tid har jag iaf :)..

Ja de va allt för nu...
Tvätt står på schemat!
Ha en great day !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0