Ojdå,

De blev en lång paus igen.
Dålig jag är på att blogga, men de flesta är van att de går upp & ner för min del :) bara sån jag är..
Skriver när jag orkar & känner för det, inte för att jag måste blogga så alla vet om vad som händer i ens liv.. Neej jag är inte sån som vill att alla ska veta när jag går & skiter direkt eller personliga saker som många gör.
Jag skriver lite om vardag & de jag känner för..

Just idag känner jag inte för så mkt, har ju börjat skolan nu & än går det bra :)).. men har bara gått tre veckor & det är 17 kvar ungefär.. kul att komma ut & träffa folk i deenna heeemska vinter också, usch det är riktigt jobbigt det här.. vill ha värme & solsken..

Vi va iväg & vägde & mätte Telma & så fick hon spruta, skrutt vägde 14 kilo ungefär & va 88 cm lång, oh ja hon är bastant, men världens goaste Tjej, alla som är med henne förälskar sig i henne bara sådär :)
Teo blev rätt intresserad när hon skulle få spruta, hängde sig över mig för att se & blev lite späd när de fick se vad de gjorde med Telmis som började grina som en tok.. men de gick över sen. Hoppas vi slipper febern bara de har brutiti ut varjej gång annars, men hoppas skrutt slipper det nu.

Jaa igår, va de igår, nej i måndags, jisses vad vi skotta här..
fyfyan kom inte till skolan då de inte plogat på våran gata, HUR svårt kan de vara, förbannade skit KOMUN vi har som inte ens kan skotta!! Sent på eftermiddagen kommer de, samt nu ikväll, de har inte kimmit än & det har snöat i princip hela dagen.. fattar inte? Nej bort med snö helvetet.. Men mer ska komma.. usch usch.. de kan väl iaf bli milt ute så man kan vara ute också, i detta väder går ju knappt att gå ut.. Ja nu är jag lite små förbannad på snön!

Igår va jag iaf hos underbara Jenny =) en riktig vän det.
Spenderade eftermiddagen där & väl hemma va jag med barnen.

Telma hon sover redan, Teo ska jag lägga snart & systeryster är ute.. ska då ta mig ett lååångt bad & njuta..
Seeen ska jag läsa lite matte också. Wohooo, vad roooligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0