Sjuklingarna.

Lilla Teodor är sjuk än, feber nu på morgonen, och jätteförkyld & hostar. Usch inge vidare :( men idag är han iaf uppe och knallar & leker, men vi har också slappat framför tvn i en sådär två timmar ungefär.
Får se om de blir träffa Jenna idag, va ju ett tagsen vi sågs nu. Oktober ungefär, sen några snabbisar då & då, så ja hon är verkligen saknad.
Telma & pappa är på dagis & skolar in lite, idag går det nog bättre när inte jag är med, då hon är en mamma gris :D.. pappa är hon inte iaf. Jo när inte mamma är hemma.. Älskar när barnen vill ha mamma med sig.

Har en inköpslista under våren nu på kläder till oss alla, går på över 4500 för oss, och det är bara kläder, sen är de cyklar och en stor pool och divere saker att inhandla, ja det är en del, tur jag har det som intresse att handla :D..
Sen är ju jag galen i klänningar, både Telma och jag ska ha mkt sånt i sommar, JA om det nu blir en sommar någongång? Hoppas jag verkligen.

Neej nu säger Teo att vi ska kolla på  film, så bara att gå upp med honom, sen ska vi ta en lång dusch med, gottgott.
Men ha en bra dag..

katjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0