Upprörd.

Kan säga att jag är riktigt upprörd över en sak, en person som fått mig det..
Som vi har ställt upp på henne & på hennes barn & tagit dem när hon mått ''så dåligt''.. Liksom klart man ställer upp när det behövs, men NEJ inte mer nu..
Tycker det bara är så sjukt.. men hon får nog sin egen medicin tillbaka så småningom!

jaja sak samma, jag vet att både Jimmy & jag är bra personer, bra föräldrar vad alla andra än säger.
Vem som helst kan ha en dålig dag, som vilken annan människa som helst.. Blir bara så trött på detta samhälle... blöääääässshhh.. man får höra de ena & de andra, REN avundsjuka.

Veckan har bestått av skola plugg, läkare & barnen som härjar & får oss trötta så vi stipar varje kväll.
Ojoj vad Teo blivit stöddig nu, riktigt i taget med trotts var o varannan dag, men det är sånt man får ta. Han är ju inte förjävlig direkt, men de kan vara lite påfrestande ibland.. Om de bara kunde bli vår så man kunde vara ute mer, nu när det är -15 igen är de ingen hitt att gå ut med de små liven. Men tur vi hittar på saker hemma, annars hade vi nog alla klättrat på väggarna :D.. Teo har ju med blivit inne i att kolla på film, så nu är de mkt film tittande & Telma hon är galen i dockor, så de lekjer hon med varje dag, dagarna ut, så himlans söt är hon :))..

Dags för inskolning på dagis till veckan, helt lagom att börja nu vid ett & ett halvt år ålder.
Så nu va de dags att få in henne så hon kan börja att leka med kompisar hon med :))

Imorgon åker syrran hem också, kommer bli lite smått konstigt men hon behöver komma bort & så får hon komma igen varannan helg :))

Jaha imorgon är de alla hjärtans dag, mysigt, ska slå på stor mys med älsklingen på kvällen!
Nu ikväll ska de målas om i köket; ÄNTLIGEN! Wohooooo..
Tur faaan vi har pengar så man kan kosta på detta :D


jaja, är fortfarande upprörd & kommer nog vara det ett tag.. Men inte mina bekymmer egentligen.. Utan bara ditt..

Är glad förmin familj, för mina vänner, för mina barn & Jimmy!
Ja jag har så mkt att vara glad över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0