Då va de onsdag då..

Lill lördag som en del kallar det.
Fick mig en bra sovmorgon idag, känner mig verkligen helt utvilad :D
De va underbart, tack älskling.

Vaknade av att mamma ringde, nu är de bestämt att syster ska komma varannan helg, gud va kul :) Det ser jag verkligen fram emot ! E n  t o n å ri n g  i  h u s e t, de blir grejer det. Så nästa helg hoppas vi hon kommer redan.
Funderar på om man ska ta & göra om ett rum till hennes nu? Vi har ju ett, fast det är iofs ett tv rum till Teo & Telma, men de kan bli Mickans fast Tvn kan stå kvar så Teo & Telma kan kolla där inne iaf när de vill då inte syster är här :)) Ja så får det nog bli.

Jaha, vad sker idag då?
tänkte ta oss en promenix till affären idag iaf, blir säkert efter lillskruffas middagslur.
Sen har jag funderingar på mat, blir nog äggsås, fiskpinnar & potatoo idag. Det är gott.

Neej ska nog ta & umgås med barnen, rita lite på Teos stativ tavla :))
De gillar dem, sen städa deras rum, de har stöckat ner IGEN ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0