En vanlig tisdag.

Lillgrabben är på förskolan, så jag & Telma sitter här hemma & gör inte alls mkt, Jimmy åkte iväg till sin mamma en sväng. Lite bättre i sin rygg men inte helt hundra, fyfan vad jobbigt & gå & ha ont. Ja man vet ju vad man pratar om när man fött barn, där fick man prova på sin smärta rätt rejält :D
Men skulle lätt kunna göra om det för ett barns skull !

Ska nog försöka ta oss ut lite i eftermiddag, efter Telmas näp.
Nu när det inte är lika kallt ute heller kan man ju vara ute en sväng iaf.
till nästa vinter ska jag ha eller ja köpa termobraller, de behövs när man har barn, nu kör man med dubbla byxor istället :P Tur man inte är fet annars annars hade man fan sett ut som ett fläskberg.

Ser verkligen fram emot skolan, undra om första lektionen är på måndag efter uppropet?
Måste man lära sig skolan också och vart alla rum är som man ska vara i.
Ska bara fixa min cykel också så man kan cykla sen, men just nu är de ju iagf fullt med snö så kan inte åka ändå.

Nej ska sätta mig med Telmis & titta på små einsteins :))
Ha en bra dag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0