Godmorgon.

Ja varit uppe över en timme men ändå. Det är fortfarande morgon. Då Teo kom & väckte mig & va hungrig & skulle kolla på ekkore vid åtta :D
Somnade som en stock igår kväll, haft fullt upp hela dagen, men skolan, promenader & familjen. Men ack så underbart det är att vara helt slut på kvällarna, och värr kommer det nog att bli också.

Har en lektion idag, börjar efter tolv, så efter det blir de hämta gullungen Teo, hem med honom göra mat & sen vidare till Jenny, ska försöka på mig att plugga lite medans jag är där, ska börja långsamt med matten, har ju (74?) sidor som ska vara klara tills på måndag, Ohhh ja jag har att göra.

Så kommer s y s t e r på fredag så i helgen blir de inte värst mkt plugg, tar de mesta på kvällarna närbarnen somnat & när syster åker hem på söndag eftermiddag. 
För på fredag blir de b i o på kvällen, sen b a d h u s e t på lördag med hela familjen, ska väl se om vi får med oss ngn/ngra mer :D.. Som Jenny kanske & hennes barn, Hoppas hoppas. Ja inte för att man har en bikini som ser bra ut, men de är skit det samma, jag har iaf tre st att välja mellan :) Sen blir de MC efter badhuset, Mummsa..

Neej nu får älsklii komma hem så vi kan äta frukost.
Har blivit beroende av frukost, middag & kvällsmat, vilket jag inte varit förr, så det är verkligen ett gott tecken :))

Ja ha en bra dag gött fölk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0