Jag blir så trött

På folk som ens orkar yttra sig om saker de inget vet om, som inget vet om mitt liv eller hur jag lever det.  Hur jag är som person eller som mamma/flikcvän. Hur jag tar mina beslus osv. Att de ens har mage egentligen när dem inte vet ett skit. MEN ngt jag alltid tar hand om är mina barn, ser till att dem har det bra och sådant. Dem är det viktigaste i mitt liv / Jimmys. ♥

Ja tänk om alla skulle ha det likadant, då skulle det väl inte va ngt problem i världen kanske.
Men det är väl tur det.

Men vem har ett perfect liv egentligen?
Vilka par lever i ett förhållande utan bråk & tjaffs?
Jimmy & jag vi har det inte alltid bra, men bättre än många andra som har barn & inte har barn, klar vi tjaffsar & bråkar ibland, men nu har vi det bättre än någonsin förut.

Visst är det lite kul hur en del reagerar ibland, bara på negativt kring oss. Men varför liksom bry sig om en annans liv som man inte känner eller umgås med? Hur orkar man? Jag bryr mig då inte om sånna jag inte känner eller umgås med, lev ni erat liv som ni vill & vi lever vårat som vi vill. Hur svårt kan det vara egentligen?

Jag har det som jag behöver, mat för dagen, tak över huvudet, pengar, kläder, min Jimmy, mina älskade barn, mina kära vänner, ja jag kan fortsätta hela dagen, men det skulle bara bli tröttsamt. Jag har det så bra som jag kan & vill, och jag vet att jag har det bra mkt bättre än andra, men inte för det skiter jag på folk som har det värr. Som sagt deras liv, deras beslut osv.

Jaja då va det sagt, skönt och skriva av sig iblan hur man känner.
Teo skulle till dagis idag egentligen, men får stanna hemma.
Telma hon är på de mesta hemma nu, ska känna och är riktigt nyfiken, får sätta lås på det mesta faktiskt :P

Ni ska se när de sätter igång & dansar här hemma, så jävla söta är dem, förbannat att kameran gått sönder, men nu i slutet av månaden blir det till att köpa sig en ny & bättre, en Sony för dem gillar jag :)) En ny mobil skulle jag behöva också, gillar inte min iphone, så nästa månad blir det en ny sony ericsson ! Eller som jag köper en denna månad också.

Ska köpa lite nytt till hemmet också, inredningssaker & grejer till barnens rum.
Lite tjejigasaker till Telmis, hon har inte alls mkt girlstuff. Medans Teo har ett riktigt pojkrum, stökigt & mkt saker överallt :P.. Jag städar nog deras rum en två tre ggr per dag, så mkt härjar dem ;) hehe..

OJ de blev ett långt inlägg idag.
Ska försöka göra lite nytta hemma nu.

Puss & Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0