Kvällen är här.

Svarar på kommentarerna imorgon, så ni vet :)) har inte glömt bort er.

Men iaf, haft en super mysig dag, min mormor kom förbi i några timmar & fikade & så pratade vi, så lekte hon med barnen, kul & se henne så glad i dem & Telma vart såklart hur glad som helst och ville vara med henne hela tiden nästan, de va hur mysigt som helst att se. Teodor han ville också sitta i mormors knä för omväxlingensskull, de brukar han verkligen inte vilja. Så mormor blev väldigt glad över det, ska shoppa & äta på stan med mormor nästa vecka eller veckan efter, får se hur mkt de bli nu när man böjrar skolan & hur mkt tid det blir över ,  fast för min mormor har jag alltid tid :))..

Phuu, jag & älskliing gick igenom kläder i källaren igår, oh herregud vad mkt kläder man har & hur mkt barnen har, det är ju sjukt hut mkt man handlar & jag handlar ju varje månad för en del summor, lite beroende av att handla kläder både till mig, barnen & gubben.
Vilket kan vara bra till ett visst sätt men också mindre bra. Fast jag brukar oftast köpa sådant man behöver. Så allt för mkt slösar jag ju inte.
Märker till en viss del att barnen är lite bortskämda så de måste jag skärpa mig med, eller vi.
Men jag älskar att ge dem saker, ge dem kärlek, ja jag skulle vilja ge dem hela jorden om det gick.
Dem är de bästa i våra liv.

Jaja, de vart en del tjat, Telma hon sover nu & Teodor ska med läggas snart.
Så ska jag, Sebbe & Älskling kolla på film :))

ha en bra kväll gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0