Längtar.

Jaha de tog inte lång tid innan jag satte mig här igen, Barnen äre ute i vardagsrummet med älskling så jag passade på att sätta mig här igen då.
Skulle ändå kolla lite på nätet. Kom och tänka på hur mkt man längtar efter solen/värmen. Ja hoppas den kommer snart, den efterlängtade våren.
Det är ju riktigt kallt ute och har ingen större lust att ta med mig barnen ut när det är så kallt, inte bra för dem heller. Men de har lovat mildare så snart kan vi nog rulla oss ut.
Teo vill ju gärna ut & leka i snön, men förklarar då för honom att vi inte kan gå ut så gör vi ngt annat istället, Telma hon är mee en hemmatjej, springa mamma på fötterna eller vara i mammas knä, ja hon är en rintig mammatjej, Teo är mammig i vissa situationer bara, som när han ska läggas (d å  b a r a  j a g  f å r  l ä s a  e n  s a g a  t i l l s  h a n  s o m n a r ) eller när han slår sig. Annars är han bådas pojke, men mest mormors :))..

Jimmy har bra ont i sin rygg, så vetefan hur denna vecka kommer se ut för oss, hoppas han blir bättre annars ringer vi läkaren så de får kolla på honom.
Senast imorgon har han på sig att bli bättre annars ringer jag läkaren.

För nästa måndag börjar jag skolan så hoppas han är bättre då.
Inge kul heller att ha ont, tur barnen kan vara på dagis isf.

Jaja, plikten kallar till de små liven, de leker så sött ihop, men kan också bråka riktigt mkt. Men de löser det oftast själva. Ä r  r i k t i g t  s t o l t  ö v e r  b a r n e n.

Skriver nog mer ikväll.
Ha en bra dag. /Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0