Lördag.

Vafan helgen är snart slut,man borde ha tre dagar helg istället för två :P
På så sätt kanske den skulle kännas längre på ngt sätt. Men men nu är det som det är. Kanske lika bra det ändå. De rullar sakta men säkert till måndag, nu börjar man bli små nervös inför det här med försovning, det brukar vara en riktig klassiker att inte kunna sova dagen innan skolan börjar :P Så vi får se hur morgondagens kväll ser ut för min del.

Barna kom som vanligt & väckte mig vid åtta ungefär, pappa vågar de inte väcka då han har världens sämsta morgonhumör. Så slog vi på en film & mojade till nio då barna blev hungriga så bara att palla sig upp & göra frukost :)) De äter en stadig frukost, vilket är super bra !

I eftermiddag kommer min kusin Nattis hit & Jimmys brorsbarn Cassie, ska sova över, så vi får se vad vi ska hitta på med två 10 åringar & våra. Det är så kul att dem vill komma hit & umgås med oss & sova över :))

Igår gjorde vi klart mer i badrummet, ska göras mer ikväll igen när alla sover, då blir de ta ner badruimsskåp & alla hängare & dylikt, men kommer bli så snyggt när detär klart ;) ja de stora barnen kommer nog hjälpa till & måla, de vet jag att Cassie älskar. Sen blir de chips & godistajm lite senare under kvällen. Måste iväg & handla lite lördagsgodis till barnen, får bli en varsin tablettask, mer behöver de inte :))

Längtar tills jag får pengar nu, vill köpa svart väggfärg & måla om i sovrummet, men bara en fondvägg. Sen måla om mina nattusbord, eller hur fan de stavas :D.. Sen till våren ska vi börja med att lägga nytt golv i kök, lilla hallen & stora hallen, de kommer göra en bra skillnad i huset :)) Sen är de lite annat som behövs men de tar vi pö om pö :)).. Jag som älskar att greja har inget emot att göra nytt :D

Kikade även på Lets Dance lite igår (i b r i s t  p å  a n n a t), han Willy tycker jag är sjukt lik en rumpnisse som är i filmen Ronja Rövardotter, haha.. inte för att vara elak men jag tycker det :D Är säkert inte bara jag som tycker det.

Jaja slut tjatat.
Nu ska jag väcka den stora björnen som BARA skulle sova till TIO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0