snart heeeelg!

Ja iofs ser man inte fram emot helgerna lika mkt som när man är hemma än när man jobbar eller dylikt.
Men snart så kommer jag att se fram emot helgerna när skolan börjar.
Fick veta idag att jag inte ska läsa samhällskursen, då jag måste läsa den i kga isf, har ingen lust att pka in dit när ja kan välja en annan & få lika många poäng ändå, så det löser vi på måndag när jag börjar..
Nu börjar man bli små nervös inför sklolan igen, men eftersom jag har läshuvud kommer det gå galant säkert. =)) ja jag hoppas det iaf. Nu ska pennor & block inhandlas meeed.

Telmis, jasg & älskling tog oss en promenad upp till öppna så skruffa fick leka av sig lite & ja hon tar verkligen för sig, henne sätter sig ingen på. Bra det, men ack så söta barn det finns :D Lillgrabben är på dagis, men kommer hem snart så man kan pussa på honom.

Får se vad resten av dagen bjuder på. vi är lite trötta idag allihoppa.. blir nog en tidig kväll för oss. Sömn de kan man inte få för mkt av när man har barn =))
Kanske piggnar till lite efter stäsningen som väntar, oooh ja vad roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0