En helt vanlig måndag.

Städdags för min & älskling skull, nu när barnen inte är hemma & stäckar ner lika fort, så de kan vara fint hemma iaf till klockan två idag :D
Försov oss lite imorse då jag glömde ställa om klockan i sovrummet, tokigt de kan bli.
Men upp kom vi & iväg kom vi med.
Cyklade så fint ivög på min snygga cykel totalt dundernöjd är jag :D.. Hoppas att svärmor hittar en ny barnsitssadel idag eller vad de nu heter så grannen kan få tillbaka sin, tur en har bra grannar =)

Va hos svärmor hela dagen igår, trevligt som attans, tur tiden går fort så de snart är påsk & åka till mamma & Ullared på lördag ;) Wohoooii, tur man pker på påskafton, då är de nog inte så mpnga som trängs där nere. Längtar som en toook, & till påskmiddagen, mumsa.
Mammas mat är alltid godast :D

Ha en underbar vecka gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0