Helgen är här.

Ja äntligen, pusta ut från stressiga mornar :) bara njuta av helgen, har inte mkt att göra i läxor heller, lite matte & sv läsning :P.. Så ska bara tat lungt med mina älsklingar.
Fcik faktiskt VG igen på mitt engelskaprov, fyfan vad jag är bra alltså!

Jaa sen ska de bli strålande solsken hela helgen, kan de bli bättre eller?
Ska försöka komma ut lite, så trist att vara inne, jävla tid på året alltså, kan de inte bli en 15 plus så man kan vara ute hela dagen. Fyfan vad jag saknar att grilla, sjukt mysigt.
Jimmy höll på ute på altan förut, fick upp till 20 grader där när solen stekte som mest, tror ni vi njöt eller?
Skämta inte om nästan alla lääängtar tills snön är borta?

Upppsidaisy,. barnen har fått lite fredagsgodis så nu vet man att man lever, haha..
Jag drog nyss igång sterion på bött så nu spelas de rätt högt här & barnen klappar händerna & dansar, så förbannat SÖTT! Måste ta lite kort.
Ska snart varva ner oss & slå på en barnfilm, sen är de kvällsmat till det & sen läggdags för de små liven, OM de inte ska få vara uppe till halv nio ikväll kanske, beror på hur trötta de blir. Teodor säger till när han vill lägga sig, så de blir runt en åtta ungefär, då vill Telmis med sova. Det är sköönt.

Idag har Teodor dock varit lite smått grinig hela dagen, skapligt jobbigt blir det i längden när INGET duger. Men nu på kvällstippen såhär är han hur snäll som helst & go, JAG tar vara på det!!! Telma hon är mammig som vanligt & släpper inte blicken ur mig typ. ska tom med mig på toan när jag går dit, roligt? Neej.

Bara 7 veckor kvar tills man ska ha STOR fest, bjuder bara mer o mer folk med, kommer nog bli en kanon fest det där, bra till valborg också ;).. Hoppas på värme dåååå.

Neej nu ska de bli kvällsmat med prinsen & prinsessan ♥

Ikväll när älskloo kommer hem blire stormys, är så Lycklig! Ja jag är nog en av de lyckligaste som år i ett par skor just nu. Vi kan nog inte få det bättre än vi har det nu. ♥ De som ser oss ihop vet vad jag pratar om! Vi är som gjorda för varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0