Några dagar senare.

Mina fina uppdateringar är som självaste pesten.
Haft en riktigt kul morgon i skolan, först matte prov i ca 1,5 h & sen sv prov på det i 1,5 h, så ja jag vet att jag lever idag, är så trött i skallen nu så fyfan!

Lite mat på det & snart lägga sig & kolla på serier är perfect, ska bara se till att lillfia här somnar.
Teodor är ju med Jenna, som hämtade honom imorse.
Både J & Telma har haft magsjukan, telmas sitter i än, men är på bättringsvägen Js va i några timmar bara, SOM tur va! För fyfan vad äckligt det är med folk som spyr.
Peppa peppa att jag inte får det nu. Till helgen isf så jag inte missar skolan.

Har för övrigt börjat gått en jävla massa nu, våren är ju äntligen här.
Solen är väl för underbar också, lite regn på det så snön försvinner lite mer vore inga fel heller.

Jaja, dags för en nap för T & sen ska jag själv slänga mig i säng!
J är iväg till sin bror en sväng. Allid skönt med lite egen tid, fast en är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0