Nu gick det länge igen.

Jag är inte bra på att blogga överhuvudtaget.
Iofs har jag ingen ork varje dag att sitta & skira hundra inlägg.. Har rätt mkt i skolan, och tiden utöver det har jag för barnen & Jimmy. Vi gör alltid ngt ihop, hälsar på folk, leker eller vad som helst.

Nu när de är skönt väder ute också vill man vara ute halva dagarna iaf, sen har vi skolat in lilltjejen på dagis, så nu är det klart :)).. Hon är så duktig, & storebror är så beskyddande miot henne & öm, så skönt & höra av fröknarna att han är det där, hemma kivas de lite mer, men de är nog för mamma & pappa är med då =) PÅ dagis är de ju själva & leker & Teo brukar kolla till Telma när hon sover & hjälpa henne med saker, så söööttt så jag dör, vilka underbara barn vi har. Fast jag kan tillägga att de inte alltid är underbara, de kan vara pain in tha as ibland, haha.. men vem fan har sagt att de skulle vara lätt att ha barn?
Telma hon har ett bra humör, ja efter mig tyvärr, hon vet vad hon vill & får hon det inte är de kört. Vilket vi måste försöka få bort på henne så fort som möjligt, Teodor han har lugnat ner sig riktigt mkt, han va högt & lågt jämt förr, men han börja bli äldre & mer & mer lugnare, men ja han kan han med kan jag lova. Dem är ju barn & det ska de ju vara med. Våra älsklingar.

Har mkt i skolan nu, haft matteprov under veckan, fick iaf G, jag trodde inte det, men kommit på att jag är väldigt duktig på matte & engelska, fått VG på båda mina eng prov, otroligt bra av mig! Svenskan däreomt, lägger jag inte ner lika mkt energi på, ska fan börja göra det. hittils bara G på saker, men jag vet att jag fan kan bättre.
Så mer jobb till skolan ska de bli, har pluggat bpåde idag & halva kvällen igår, så nu kan jag vara lugn tills imorgon när jag har matte :D.. Idag va de studiedag, de va skönt & bara slappa hemma & barnen är lediga med.

Just nu sover de middag, snart dags att väcka dem & grädda våfflor, med fet grädde & massa jövla synt :D.. Mumma.. tur fan jag inte lägger på mig så mkt utan ligger på 57-60 sträcket hela tiden ;)..

Fick föresten en volium master av Jimmy igår i tidig present, han tyckte jag förtjänade den, ååh älskliing du är bäst! Så nu ser mitt tunna hår genast bra mkt tjockare ut.

Neej fan en hooot shower innan barnen härjar får de bli, sen bara pussas & mysas resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0