OJSAN!

Råkade bränna 2600 på kläder till oss.
Ja barnen de kostar ju en hel del, sen är de mkt kläder till min älskling då han fyller snart, så de va dags att kasta ut lite mer pengar på honom tyckte jag :D..
Jag köpte mig två par shorts & en vårjacka bara, för inte mer än 600, resten är till de andra familjemedlemmarna :) allt från sommarkläder, till regnkläder & vårjackor. Allt kostar innan sommaren & vintern, Whyyyy? ;)..

jaja, Adde & Jimmy är iväg & gör ngt i Addes hus sen efter det ska de hämta barnen, då blir de full rulle här igen.
Se om Jessica hör av sig sen om vi skulle ta en promenad, ja OM regnet slutar falla ner från himlen, ja tack frö att den kom. Men sägs att de ska snöa mer, sen regna, till vilken nytta? Sol kom fram & värm oss & få lite fina & härliga vårblommor, jag hör knappt fårglarna på morgonen längre....... Triiiist !


Ska ställa mig & göra mat, är hungrig efter allt mys nu på morgonen med älskliing.
Blåsa håret på det med. Sen prova min nya kläning som kommit, Jag kommer va den snyggaste på min fest sen ;D.. JA JAG SKRIVER DET MED IRONI!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0