Säger godnatt.

Ja gonatt folket.

Trött efter en lång dag i skolan.
Men nöjd som fan är jag med mitt jobb ! =)

Torsdagen bestod av shopping & en jävla massa fynd till barnen. love it.
Och såklart storhandling & lagning av min cykel, så nu jävlar cyklar jag så fort jag får tillfälle, gud så sköööönt det är !

Jaja, kalas imorgon för min kusin som fyller 11 år.
Vad ska man köpa till en 11 åring, såklart ute i sista sekund, är som vanligt med mig & presenter, gaaah. Blir så trött på mig själv.

Neej nu kommer älskling & älskade vovven Nova in från promenaden så nu ska vi bums isäng, upp tidigt imorgon.
En lördag att se fram emot.

Längtar mer & mer till götet, INGEn snö & fint väder, oooh nice haaaa???

Have a nice weekend !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0