Torsdag.

Ja en hela vanlig torsdag, barnen är på förskolan så jag har pluggat lite matte nu på morgonen, snart kommer Jenna så ska vi ut & knalla i de ja inte så underbara väder idag, men inte kallt ute iaf :)). sen skolan för att göra klart mitt matteprov, har en tre tal kvar. Sen blire hämta barn, mata änder & sen är de nästan kvällen! Min dag kommer gå fort, så man kan lägga sig & sova inatt, natten va väl inte den bästa.. men men.. sova de hinner jag göra när jag dör säg !

Äntligen helg snart, tänker inte plugga ett skit på fred, lör, men söndag blir det ite på kvällen.
Måste ju visa att man orkar göra lite ändå..
Tuur det går bra för mig i skolan iaf ! De säger att många hoppar av nu i april då de blir för mkt för dem, men varför då plugga? Jag tänker inte hoppas av, ska kämpa in i de sista om det blir jobbigt. Annars har ju det gått till spillo..


Jaja.. sak samma...
Gå & klä sig sen blir den 1 h promenad! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0