Julstämning..

Finns inte i mitt bakhuvud i år ens..
Har ingen julstäming alls.
Orkar inte ens sätta upp Julsakerna. Har dessvärre inte hämtat allt från Jimmy än heller, de mesta ligger kvar, så får hämta det idag eller under helgen för att sen ta fingrarna ur arslet & sätta upp det.. Det är gardiner, Ljusstakar & sån skit som ska ypp.. usch !!! Men upp ska de & får väl mer känsla ju längre fram en kommer kanske?

Sover bra om nätterna, men ja vaknar på morgonen & är så trött.. känns inte som ja hinner vila längre, vaknade med verk i halsen & är små svullen.. ser ut som ngn försökt strypa mig inatt. Är hängig & djupt inne i andra tankar hela tiden.. Milinda har försökt fått kontakt med mig ett par gånger & ja sitter & kollar in i ngt & är helt borta.. Fan va sjukt.. Min fru är nedstämd säger hon.. Kanske ja är..

Är så mkt nu med barnen & sådära.. de tar på mina krafter, sen att en inte är helt frisk än heller.. blit tokigt på det här med min kropp som svarar så dåligt på alla värden :/ Fått remiss till örebro för att ta massa prover där.. Får se om de hjälper till lite då.. Har verkligen ständig värk..

I kväll skiter ja i utgång, vet inte riktigt om ja orkar, fått blodtryckfall så många gånger idag att ja nog inte vågar dricka idag. Så kvällen ska nog spenderas med lite mat & film med trevligt sällskap

.. kan en ju inte få allt för ofta.. Känner jag mig bättre imorgon blir det nog en sväng ut på krogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0