Kvällen är kommen..

ÅÅh de är såååååå kallt ute & de blåser så mycket... Men nog viste man att det skulle bli en kall vinter.. Teo skrek förut när han stod på trappen till Jimmys hus, mamma skyyyynda dig, jag fryser skit högt, kunde ja inte låta bli att skratta de lät så roligt & han va så sööt när han stod där o skakade lite :).. Nu är de iaf hämtade, mätta i magen & kollar påå Walleeeee.. den enda filmen de vill se typ.. ja jag är ju likadan om ngn film är bra, kan ja titta på den massa gånger.. men de är ju då jag i ett nötskal :).. Så snart är de natten för dem också..

Dagen har gått fort ändå, va iväg & solade med Nesa förut, får se om en blir lite brunare, kör nog imorgon också & solööör litööö.. så man kan få en fin & jämn färg till helgen, uppbokad på fest & supa hela helgen med Nesa & Milinda :) Annat & tänka på, är bra underbart det !

Har gått bra med mina känslor idag också.. ja har ganska lätt att acceptera saker har jag märkt..
Men de är allt lite svårt att inte höra av sig till honom, men de ska nog gå bra ändå.. Moblien kommer ja lämna hemma i helgen så jag INTE gör ngt dumt & ringer & är cp & vill träffa honom när ja är på lyset både fre & lördag..  För jag vet att jag kommer ringa eller smsa honom då.. så väl känner jag mig själv iaf.. så blir nog bäst att den får vara hemma tror ja då :)..

aah får se när Jimmy tänk dyka upp.. så ska ja knalla hem i de iskalla vädret, cykeln fäår nog vara kvar här så ja inte blåser omkull.. Är sjukligt trött också så blir en tidig kväll tror jag, men de säger jag alltid.. men nu har jag ingen skola att passa på längre så kan sova om dagarna när ja inte har barnen.
Hopp myser ner i soffan med barnen nu & återkommer nog imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0