Lite shopping i karlskoga.

Ännu en ny dag har gått förbi.. de bara springer iväg från mig.. vad gör man egentligen?
Gick ju då som vanligt hem till Milinda & de i morse.. slängde i mig mjölk & munkar till frukost. Ni vet nyttiga Betty är i farten.. som vanligt.. Men helvetes gött är de :) Sen slängde vi oss i bilen in till karlskoga för att köpa litte nya underkläder, kommer då hem med 7 par nya, helt okej tycker jag & MILINGA KOMMER HEM MED 43 ST NYA TROSOR !!! Fattar ni hur mycket det är eller, Nesa ho köpte nog 32 par ungefär.. wohoo behöver de iaf inte köpa ner underkläder på ett tag :D Visserligen att dem de köpte va de rea på men iaf.. =) Hehe.. va lite roligt när de kom till
kassan. Men expediten blev glad iaf :P..

Ja vi har inte tråkigt iaf vi tjejer, fan va vi skrattar & vi dansar i bilden & har oss, folk tror nog vi är lite halv sjuka i huvudet när vi drar på sterion & sjunger där, hahha ! Ja vi är nog fan lite sjuka..

Ja gjorde iaf en snygg vurpa framför ett par stycken.. helvete vad ja skämdes & ont i rööva fick jag med..  mer ont än från ja bränt mig sen solariumet.. tur de ger resultat iaf.. :).. brun & snygg..
Har förestn lugg & mörkthår igen, framhöver mina fina blåa ögon som förstollar en del :D.. hehe..

Sen blev de lite kläder till barnen som vanligt, (lite med smått & gott också) & en snygg kört röd ute klänning & typ fest/juk klänning eller hur fan en ska förklara.. Jag är ju galen i korta kläder.. Men ja är ju sån , & passar i det.. perfect till min snygga kropp! Självgod ja såklart :)...

Nu har ja skapligt ont i fötterna, gått på stan en hel dag & Ica Max innan vi åkte hemi, ååh så söta pojkar de finns som en flörtar sådär lite oskyldigt med, haha ! Nejdå.. ja bara är sån.. eller inte..

Meen iaf, hämta barnen förut & nu sover de så gött hos Jimmy, & ja ska knalla upp till Milinda nu & hämta påsarna sen hem till min lille kissemiss =)... blev mat & film hos exet så nu är en mätt & belåten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0