Onsdag..

Varför går veckorna så fort för?
Finns det någon som kan svara de på frågorna?
De är både bra & dåligt att de går fort egentligen.

Vaknade av lilla Teo imorse, mamma ja vill ha saft, nu är de saft han älskar istället för nyponsppa..
Men ja va såååå trött då ja nog somnade halv tre eller något inatt.. märkte knappt imorse när de gick heller. Men träffar pluttarna ikväll när ja ska ha gympa med Teo :)..

Ska snart palla mig hemmåt till Milinda.. får se vad vi ska hitta på idag :) Får se om vi kanske drar ner & solar lite, tar oss en kyyylig promenad.. hehe.. för igår va de lite smått kallt ute, men bara liite eller.. neeej de va JÄTTEkallt..

say wooooha woooha... Loca loca... ; )

Har läkar besök idag också, eller gyn besök, igen..
Har fått tillbaka mina dåliga järnvärden igen =/.. va iväg igår & kollade dem..
Så nu blir de mera tabletter & läkarbesök minst 1 gång i veckan, hallå.. ja är så trött på dessa läkare som inget fattar.. som inget gör åt situationen.. Blir de inte bättre ska ja få ännu mer blod... men vafan.. blod hit & blod dit.. Ja pallar de fan inte igen.. Blöder näsblod mycket nu igen.. vart tar mitt blod vägen frågade ja läkaren? Vet ni vad ja fick för svar, vet inte riktigt..vaa vadå vet inte riktigt ?! Börjar bli jobbigt med yrseln & de små svimattackrna jag får också.. har ju dock alltid haft dåligt blodvärde, men nu ni är de nästa in till livsfarligt enligt läkaren ja har.

Finns så mycket om dessa läkar besök.. som ja bara vill skrika ut egentligen.. De gör ont att ens tänka på det..
Men det kan jag berätta en annan gång..

Dags att klä på sig lite.. & dra iväg..

Smiley icon_wink.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0