Vad händer?

Vad händer med folket?
Vad händer med mig?

Mår lite dåligt över att barnen mår så bra när jag & Jimmy umgås & när ja sover där..
Då de ska tro att mamma & pappa ska bli ihop igen.. Försöker förklara för Teodor att det inte kommer att bli så.. mamma är hos pappa nu för hon behöver ngn att luta sig mot.. Okej säger han.. När han lägger sig, säger han mamma är du här imorgon när jag vaknar.. De gör så ont i hjärtat.. Vill vara med dig hela tiden mamma & gosa med dig säger han.. Finns ju inget underbarare att höra sånt & känna att de älskar en så mycket..  Fast de är ju så skönt att sova ihop med någon fast de inte är mys eller sex, bara skönt & ha ngn där.. Ni tror säkert vi har sex & kommer bli ihop igen.. men neeej.. finns inte skrivet i stjärnorna längre.. Vi älskar inte varandra på det sättet för att de skulle kunna gå heller. Så nu vet ni det =)...

Va faktiskt iväg & solade med frugan efter läkar besöket (vilket gick bra.. Ska dit om en vecka igen.. wohooo)
Man ser ju sjukt brun ut i deras speglar så kommer man ut & bara Hej jag är vit igen ! :) haha..
Sugen på att åka till karlskoga en stund, köpa mig lite nya saker, köpa lite mer Julklappar till barnen. Men tar nog det imorgon istället. Klockan drar ju iväg så fort på eftermiddagarna.. så usch..

Hämta Teo sen & rulla upp till gympan , är nog sista gången idag tror jag, eller nästa kanske? Ja de återstår att se. Ha en fortsatt bra dag alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0