sömnproblem.

Har inte annars problem att sova, men nuså för den där jävla hostan & febern, blir ju bara värre o värre..
Somnar i små små stunder o sen är man vaken igen.. neeh inte rättvist.
Tittade nyss till barnen, sover som stockar.. dock är teos ögon ej bra & inte hans fot heller, så de blir nog läkarbesök för honom imorgon.. eller för honom för oss.. hoppas bara de ger sig innan vi behöver åka dit..
tycker inte om sjukan.. isch.. har ju spenderat halva hösten där typ.. Tur en slipper göra det nu lika ofta.
En gång i månaden är de ju bara nu som tur är =)

Jag kom fan på att jag missade tolvslaget igår.. titta på klockan halv ett, bara ojdå.. missade alla raketer o allt.. märkligt nog.. hade väl så kul så en missuppfattade tiden. eller rättare sagt glömde bort den..

ååh måste hem till jimmy ngn dag i veckan för o bränna lite filmer, nytt till mig & barnen, så en slipper kolla på samma filmer om o om igen.. ja är ju inte den som tittar så mkt på tvn längre.. har inte den ron i kroppen längre tydligen, kan titta på serier eller så men annars är den bara på i bakgrunden hemma.. Som sällskap när man är själv, barnen är ju tokiga i ice age nu förra gången va de walle som gick på 24/7.
Pippi är de galna i också.. de flesta barnfilmerna kan ju en annan också sitta o glo på..

Neej vet ni jag gör ett försök till att sova lite.. de drar i ögonen.
Ungarna lär ju vakna vid 7 8 imorgon..

OCH SÅ GÅR TIDEN FORT TILL MIN FRU KOMMER HEM !!
Jag bara älskar det.. kommer fan börja grina när jag träffar henne.. =) Min fina Milinda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0